dijous, 5 de juliol del 2012

SORTIDA amb AMICS I AMIGUES del SANT JORDI AL PARC DEL COBRIMENT DE LES VIES

SORTIDA AMICS I AMIGUES SANT JORDI AL PARC DEL COBRIMENT DE LES VIES.

 NIT PLÀCIDA Va ser una trobada superguai amb tots els amics i amigues vam jugar hasta 2 quarts de dotze. Cadascun va portar patins o bicicleta i el seu sopar,a la nit vam anar a unes pistes de futbol i hi vam jugar.Els nens i nenes que vam anar a la sortida són: La Merli,la Laia,la Laura,el Marc ,el Lluc,el Josep i el Jordi, també, l’Ares i el Marc. Jordi i Merli Hola!!! Ahir els amics vam anar al parc de les vies. Vam anar amb patins de línia ,vam jugar a perseguir-nos... I també vam anar a jugar 15 minuts a pilota a la nit i sense llum Va ser superxulo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Josep.
El dia 29 de juny, a les nou del vespre, vam quedar amb uns quants amics i amigues del cole a sopar al parc de la via. La primera en arribar va ser la Laura,desprès vam arribar jo i l’Ares. Quan ja havíem jugat una mica va venir la Laia, el Lluc i al final els trigèmins. Quan vam començar a jugar les nenes van anar a parlar i els nens a fer combats de bey blade. Desprès el Jordi i jo ens vam posar els patins i el Josep i el Lluc jugar a futbol. El Jordi i jo vam demanar a les nenes que es posessin els patins .Quan es van posar els patins vam jugar al pilla pilla. Jo vaig ser l’últim que va quedar i els que estaven pillats m’ajudaven a escapar de la Laura. Al final vam sopar. Jo tenia entrepà de truita de tonyina. M’ha agradat molt veure els amics i les amigues. Ho tornarem a fer el dia 9 de juliol. Marc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada