divendres, 31 de maig del 2013

Crònica d'unes colònies 3.

Bones de nou famílies!!!! Ja hem arribat a la fi de les nostres colònies a la platja. La valoració és molt però que molt positiva, malgrat el temps.
Ahir a la tarda, després de banyar-nos vam fer el taller de nusos mariners. Vam aprendre a fer uns nusos que vam enganxar en una fusteta que prèviament havíem decorat. Ens va quedar molt bonica!!!! Cap al tard ens vam dutxar, ens vam arreglar moltíssim (algunes més que alguns) i vam anar a sopar i... a la discoteca!!!!
Va estar genials, fins i tot els dijeis ens van felicitar del bé que ballàvem!!! Aquesta nit ha estat més plàcida, a la una de la matinada ja dormíem tots i totes i avui fins a les 8 no ens hem despertat. Aquesta nit ens ha servit per agafar de valentes forces per al nou dia.
Després de vestir-nos i començar a fer bosses i més bosses ens n'hem anat a esmorzar. Després hem revisat habitacions i hem trobat munterades de mitjons desaparellats, xancles desaparellades, bambes que no eren de ningú, tovalloles perdudes entre les lliteres... en fi, el que passa a l'hora de recollir. A les 10... ... MULTIAVENTURA!!!! Durant tot el matí hem estat escalant, baixant per tirolines, tirant amb arc... Un matí ple d'aventures. Ara ja és l'hora de dinar i després carregarem les bosses i cap a Lleida!!!! Ara sí qeu tenim moltíssimes ganes de retrobar-mos amb vosaltres (o no). Fins d'aquí una estoneta.

1. Ara que ja torneu...
    ...us esperem per fer-vos una abraçada molt gran !!!
    Moltes gràcies als i les mestres per la seva dedicació i paciència