dimecres, 13 de maig del 2009

Què m'expliques?!

En aquesta secció podeu escriure les vostres històries per explicar als altres.

1. El dia 9 de maig vaig anar amb la meva mare, amb el mau pare i el meu germa a Salt, un poble que esta a la vora de Girona. El motiu pel que hi vam anar va ser perque jo havia de fer una competicio. La primera nit que hi vam ser ens vam allotjar a un hotel que es diu Holiday Inn , que esta al costat del pavello.
    Vam sopar a una pizzeria que hi ha dins un centre comerçial. Va passar tota la nit i vaig dormir com un tronc perque no estava gens nervios. El dia seguent jo i la meva mare ens vam llevar molt d'hora per anar a esmorzar. Jo havia de començar la competicio a les vuit i vint del mati. Vam arribar al pavello, i vaig començar a escalfar els musculs per no lesionar-me durant l'actuacio. El primer aparell que vaig fer va ser barra fixa.Aquest aparell s'ha de fer amb matllot i amb pantalons llargs. Vaig començar jo fent l'aparell i crec que em va surtir molt be. Tot seguit vam fer terra que consisteix en fer una serie d'acrobacies i cal que et surtin totes be.
    Es el meu aparell preferit i es fa amb pantalons curts. Quant tots ja havien actuat ens vam dirigir cap a un altre aparell, que era el cavall amb arcs. El cavall amb arcs es l'aparell que menys m'agrada i en tot cas, el que faig mes malament. Tambe es fa amb pantalons llargs. Vam passar tots i vam seguir per l'aparell de salt. Em tocava fer el salt de paloma i caure de planxa. El salt es fa amb pantalons curts. Vam acabar i vaig ser el que va treure la segona nota mes alta en aquest aparell. Molt content vaig anar a l'altre aparell que era anelles. Anelles tambe es un aparell que s'em dona molt be i es fa amb pantalons llargs. Despres vam anar a paral·leles, tampoc se'm dona gaire be, com el cavall amb arcs, i tambe es fa amb pantalons llargs. Quant vam acabar paral·eles vam anar a posicio per la entrega de premis. Quan van dir el tercer classificat vaig pensar que ja no guanyava, pero quan em van cridar per ocupar el segon lloc del podi, vaig pujar-hi amb moltissima alegria.
    La segona nit la vam passar a uns bungalows a l'Escala prop del mar. L'endema vam visitar les ruines d'Epuries i vam anar a un poble molt bonic que es diu Sant Marti d'Empuries. Feien la festa del triumbirat i vam assar el dia a un mercat mirant desfilades i actuacions de les legions romanes.Ens va agradar molt. A la nit vam agafar el cotxe i vam anar cap a Lleida una altra vegada. Aixo si, molt cansat per contenti amb la medalla penjada al coll.Va ser un cap de setmana fantastic!!

MARÇAL

2. Molt bé Marçal! La redacció està molt bé! I enhorabona per la medalla!